Cum lucram:
Puteti obtine consultanta la telefon in cazul in care aveti nevoie de sprijin in anumite situatii dar toate informatiile legate de comanda se transmit in scris pe mail pentru evitarea greselilor.
Optiuni plata:
- numerar la livrarea prin curierat
- Ordin de Plata - confirmare transmisa pe mail
Pentru comenzi cu valori mari sau clienti noi, putem solicita plata unui avans inainte de a da comanda in lucru.
Optiuni livrare/ ridicare:
- Ridicare personala la cerere
- Livrare prin Fan Courier
Cum scriu solicitarea pe mail?
Va rugam ca pentru fiecare solicitare noua, sa faceti un mail nou, complet, chiar daca sunteti client existent si ati mai avut comenzi in trecut.
Cererea de oferta / comanda ferma, trebuie sa includa urmatoarele informatii, structurate clar, intr-un singur mesaj:
Ofertele tehnice si financiare, in special pentru produse la comanda, le trimitem doar in scris pe mail pentru a elimina eventualele neclaritati / neintelegeri.
Pentru produsele speciale la care nu aveti alte detalii sau specificatii va rugam sa comunicati un buget orientativ alocat. Produsele se pot confectiona din materiale diferite cu tehnici variate. Posibilitatile fiind nenumarate, precizarea unui buget poate fi un punct de plecare pentru a va oferta varianta corecta.
Eventualele preturi / termene aproximative comunicate telefonic au caracter orientativ si pot suferi modificari semnificative.
Incercam sa raspundem rapid cu toate informatiile: pret / termen / descrieri/ alte detalii / uneori fotografii cu produse asemanatoare.
Atunci cand nu putem prelua cererea dvs. pentru ca nu avem o solutie potrivita sau din alte motive o sa va anuntam pe mail acest lucru.
Au prioritate comenzile mari, comenzile mici sau comenzile urgente?
Tratam cu prioritate comenzile clare, clientii hotarati, care ne respecta modul de lucru si care comunica intr-un mod ordonat toate detaliile.
De evitat / eliminat:
Va rugam sa aveti in vedere ca in productie termenele de realizare sunt orientative si pot fi influentate de mai multe situatii.
Nu fortati obtinerea unui termen mai scurt deoarece vor aparea probleme legate de calitate, de verificare, de comunicare , de nerespectare a termenului sau altele.
Multumim celor care ne respecta modul de lucru ajutandu-ne sa fim eficienti, sa facem produse de calitate la un cost corect si intr-un termen rezonabil.
Celor care insista pentru acceptarea altui mod de lucru, din diferite motive, le transmitem ca trebuie sa isi asume neplacerile intervenite, erori, pierderea timpului, intarzierea raspunsului si majorarea semnificativa a costurilor.