Perso
 0752 311 505

info@perso.ro

CATALOG

CONTACT RAPID

 Cum lucram

Cum lucram:

  1. Ne trimiteti solicitarea pe mail la info@perso.ro
  2. Va raspundem pe mail cu oferta.
  3. Ne confirmati  pe mail comanda.
  4. Va trimitem pe mail macheta. 
  5. Ne dati BUN DE TIPAR pe mail.
  6. Facem comanda si va anuntam telefonic ca este pregatita de livrare /ridicare.

Puteti obtine consultanta la telefon in cazul in care aveti nevoie de sprijin in anumite situatii dar toate informatiile legate de comanda se transmit in scris pe mail pentru evitarea greselilor.

Optiuni plata:

- numerar la livrarea prin curierat 

- Ordin de Plata  - confirmare transmisa pe mail

Pentru comenzi cu valori mari sau clienti noi, putem solicita plata unui avans inainte de a da comanda in lucru.

Optiuni livrare/ ridicare:

- Ridicare personala la cerere

- Livrare prin Fan Courier

Cum scriu solicitarea pe mail? 

Pentru o comunicare eficienta si eliminarea erorilor va rugam sa tineti cont de informatiile de mai jos.

Va rugam ca pentru fiecare solicitare noua, sa faceti un mail nou, complet, chiar daca sunteti client existent si ati mai avut comenzi in trecut.

Cererea de oferta / comanda ferma, trebuie sa includa urmatoarele informatii, structurate clar, intr-un singur mesaj:

  • produs / serviciu dorit si detalii despre acesta
  • cantitatea necesara
  • informatii personalizare (text, sigle, elemente) dimensiuni, culori, preferinte
  • descriere particularitati daca este cazul ( inseriere, personalizare nominala, imprimari speciale, etc.)
  • termen de livrare limita- daca este cazul
  • fisier atasat - daca este cazul
  • nume, numar de telefon- le folosim doar in vederea finalizarii / livrarii comenzii, nu se stocheaza in baze de date
  •  alte detalii pe care le considerati utile
  •  date facturare - la confirmarea comenzii 
  • ”BUN DE TIPAR MACHETA ESTE CORECTA SI COMPLETA”  - dupa ce primiti macheta de la noi
  •  optiune livrare / ridicare - la confirmarea comenzii
  •  optiune plata: OP avans sau numerar la ridicare/ livrare (daca nu exista un contract in care sunt stabilite alte conditii) - la confirmarea comenzii

Ofertele tehnice si financiare, in special pentru produse la comanda, le trimitem doar in scris pe mail pentru a elimina eventualele neclaritati / neintelegeri.

Pentru produsele speciale la care nu aveti alte detalii sau specificatii va rugam sa comunicati un buget orientativ alocat. Produsele se pot confectiona din materiale diferite cu tehnici variate. Posibilitatile fiind nenumarate, precizarea unui buget poate fi un punct de plecare pentru a va oferta varianta corecta.

Eventualele preturi / termene aproximative comunicate telefonic au caracter orientativ si pot suferi modificari semnificative.

Incercam sa raspundem rapid cu toate informatiile: pret / termen / descrieri/ alte detalii / uneori fotografii cu produse asemanatoare.
Atunci cand nu putem prelua cererea dvs. pentru ca nu avem o solutie potrivita sau din alte motive o sa va anuntam pe mail acest lucru.


Au prioritate comenzile mari, comenzile mici sau comenzile urgente?
Tratam cu prioritate comenzile clare, clientii hotarati, care ne respecta modul de lucru si  care comunica intr-un mod ordonat toate detaliile.


De evitat / eliminat:

  • Nu trimiteti mail-uri care nu contin informatiile necesare chiar daca la un moment dat a existat o discutie orientativa. Datele despre comenzile dvs. trebuiesc transmise in scris.
  • Nu trimiteti mai multe mail-uri diferite pentru aceeasi cerere si nu forwardati mail-uri vechi pentru solicitari noi.
  • Nu trimiteti cereri cu mesajul: “la fel ca data trecuta” 
  • Nu abuzati de cuvantul “Urgent”
  • Nu faceti modificari repetate 

Va rugam sa aveti in vedere ca in productie termenele de realizare sunt orientative  si pot fi influentate de mai multe situatii.

Nu fortati obtinerea unui termen mai scurt deoarece vor aparea probleme legate de calitate, de verificare, de comunicare , de nerespectare a termenului sau altele.

Multumim celor care ne respecta modul de lucru ajutandu-ne sa fim eficienti, sa facem produse de calitate la un cost corect si intr-un termen rezonabil.

Celor care insista pentru acceptarea altui mod de lucru, din diferite motive, le transmitem ca trebuie sa isi asume neplacerile intervenite, erori, pierderea timpului, intarzierea raspunsului si majorarea semnificativa a costurilor.

 

Acest site utilizeaza cookies. Prin continuarea navigarii pe acest site, va exprimati acordul asupra utilizarii cookie-urilor !